לימוד שפות לחברות וארגונים
מתלבטים היכן להשקיע את תקציבי ההשתלמות והרווחה לעובדים בשנה הקרבה עלינו לטובה? גלו מדוע לימוד שפות לחברות וארגונים יכול להיות המסלול של ארגונכם להצלחה.
אם אינכם דוברים שפות זרות, אתם לא לבד, רבים האנשים אשר אינם שולטים בשפה זרה. וכמובן שזו לא הייתה בעיה לחברה או לארגון, אילולא היתרון המובן מאליו והוא: היכולת לתקשר עם ספקים ולקוחות בחו"ל. למעשה חברות אשר לא שמות דגש על כישורי שפה במסגרת החיפוש וההעסקה של כוח העבודה ששוכרות לשירותיהן, מפסידות חוזים רבים. לכן בשנים האחרונות לימוד שפות לחברות וארגונים הפך להיות מוצר מבוקש וחשוב לעסקים.
יחד עם שיאן גינס בזיכרון, ערן כץ, ניו סקול פיתחה מתודולוגיה חדשנית ללימודי שפות והיא נקראת MemoReach. עקרונותיה מוטמעים בקורס אנגלית מדוברת ועסקית, קורס ערבית, קורסי לימוד רוסית ולימוד צרפתית אצלנו, כמו גם קורס ספרדית, קורס לימודי איטלקית ואף קורס גרמנית. קורסי סינית, יוונית ופורטוגזית חדשים ייפתחו בקרוב ובכל קורסי לימודי השפות אצלנו השיטה באה לידי ביטוי תוך שימוש בחומרים פרקטיים לעבודה בארגונים (טכניקות זיכרון, כתיבת תכנים ותקשורת שוטפת). עובדי ארגונים רבים מגיעים לניו סקול כדי להעשיר את יכולותיהם ומרוויחים ידע חשוב מצד אחד וחוויה מהנה מאידך. כדי להבין טוב יותר על מה מדובר, צפו בסרטון עלינו.

אז למה לימודי שפות? קהלים חדשים ולקוחות מרוצים
על ידי פיתוח מיומנויות שפה ולימודי שפות חדשות, חברות קטנות ובינוניות יכולות להגדיל את מאגר הלקוחות שלהן ולספק יחס יותר אישי לקהל רחב ומגוון יותר. חברות, ארגונים ועסקים רבים מסתמכים על שירותיהם של מתרגמים, אולם כיום קיימת ההבנה כי השקעה בלימוד שפות הנה הרבה יותר משתלמת לטווח הארוך, שכן הקשר שנוצר עם הלקוחות הוא הרבה יותר אישי ומעמיק. אין זה מפתיע שקשר אישי ומעמיק יותר יוביל להמלצות מפה לאוזן וכתוצאה מכך, ללקוחות חדשים. מלבד קהל מקומי, עובדים דוברי שפות יכולים למשוך לחברה גם קהל בינלאומי.
הבנה של תרבות
שליטה בשפה שניה או שלישית היא הרבה מעבר לתקשורת מילולית. לשפה יש יכולת לגשר על פערים תרבותיים ולסייע לעובדי החברה להכיר את התרבות של המדינה מולה עובדים טוב יותר. לצוות רב לשוני יש סיכויים גדולים יותר להשיג עבודות בחו"ל, ליצור קשר טוב יותר, להבין את האתגרים של הלקוח, להתעדכן במידע שימושי אשר יכול להשפיע על החלטותיו, להבין את הדרך שבה הלקוחות ניגשים לעבודה, להכיר את התרבות שלהם ולתרגם את כל אלו לתוך השיחה בהצלחה. כמו כן התקשורת היא הרבה יותר מהירה ומוצלחת, ניתן לדבר עם הלקוחות ללא הצורך לשלוח מסמכים לתרגום, או להמתין למתרגם מקצועי, כל ההתנהלות היא הרבה יותר ישירה, מהירה ויעילה.
מסמכים עסקיים ומקצועיים לצד פרסום ושווק
שליטה בשפות יכולה להוות יתרון גם כאשר רוצים לתרגם מסמכים מקצועיים או עסקיים לשפת האם של מדינת היעד, או כאשר רוצים לצאת לקמפיין שיווקי בשווקים חדשים ובינלאומיים. כאשר יש אנשי שיווק דוברי שפות, אפשר לייתר את הצורך בפנייה לשירותי תרגום. אנשי השיווק כבר ידעו כיצד לבנות את התוכן שיתאים לקהל היעד, תוך שימוש בהומור, הגייה נכונה, ניואנסים שמתאימים לשפה ועוד. הכישרון בשפות של אנשי החברה חוסך זמן יקר, מייעל את העבודה ומבטיח שהתוצאה תשקף את העסק ואת אופיו. פסיכולוגיה צרכנית מראה כי היברידיות לשונית מביאה תוצאות טובות מבחינה שיווקית – כלומר הכלאה בין דיאלקטים, מבטאים, מקורות לשוניים וכמובן שפות שונות.
איך עוזרים לעובדים ללמוד שפות? על ידי הרשמה לקורס לימוד שפות לחברות וארגונים. הקורס של ניו סקול הנו ייעודי למטרה זו ועושה שימוש בטכניקות יעילות, שהצלחתה הוכיחה את עצמה ובמקביל היא הופכת את הלימודים למאוד חווייתיים.
