קורס ללימוד צרפתית מתחילים או מתקדמים – למה, איפה ואיך כדאי ללמוד?

לדבר צרפתית – השפה שרוב הישראלים חושקים בה

כמה פעמים שמעתם את השפה הצרפתית ורציתם לדבר אותה בעצמכם? הסיבה ודאי נעוצה בסקסיות הקורנת ממנה, הנעימה לאוזנינו הישראליות. הצרפתית משמשת שפת אם עבור 80 מיליון בני אדם, ודוברים אותה ברמה זו או אחרת 220 מיליון בני אדם. ישראלים רבים חושקים בה, ולצורך כך חייבים ללמוד אותה באופן מסודר. אם גם אתם רוצים ללמוד צרפתית, הירשמו לבית הספר לשפות “ניו סקול” ותרכשו את השפה בטקטיקת זיכרון ייחודית שפותחה על ידי ערן כץ – שיאן גינס בזִיכָּרון. השיטה היא תוצר של מחקרים שנעשו וכללו את מדעי ההתנהגות, המוח, החינוך והבלשנות והובילו ליצירת כלים מצוינים, ייחודיים וקליטים לרכישת השפה עבור כל ישראלי ועבור כל אחד.

למה לכם ללמוד קורס צרפתית?

צרפתית היא שפה פופולרית. עולם האופנה, המטבח הקולינארי, פאריז היפה, תחום התיאטרון, הריקוד, האדריכלות – הרוב שם מתנהל בצרפתית, וזו סיבה נוספת שכדאי לכל אחד מכם להכיר אותה מקרוב. גיבורי תרבות רבים הם צרפתיים, רוצים לזהות את מילות השירים של גדולי השנסונים? רוצים להתנהל מצוין בצרפת הסולדת מהאנגלית ובוחרת רק בצרפתית? הינה לכם סיבה נוספת לחשוק בהיכרות עם השפה, לפלרטט בה ולשלוט בה בקלות. צרפתית מדוברת על ידי מיליוני אנשים ולא רק בצרפת! מדינות רבות בעולם שמות דגש על לימודי צרפתית כחלק מחינוך הדורות הבאים.

ללמוד קורס צרפתית בניוסקול

איפה מומלץ ללמוד צרפתית?

קורס ללימוד צרפתית נלמד בבית הספר לשפות “ניו סקול” בתל אביב על יד עזריאלי (דרך השלום 7) והוא נבנה ביחד עם שיאן גינס בזיכרון, באופן שמותאם לצרכים של התלמידים – לדבר ולהבין, ובהמשך גם לקרוא ולכתוב. את הקורס מלמדים מדריכים מצוינים שהוכשרו לכך על פי ייחודיות בית הספר. כולם עברו הכשרה ע”י ערן כץ, שיאן גינס בזיכרון. רוצים לדבר צרפתית? כיום אפשר להגשים בקלות את החלום בקבוצות קטנות ואינטימיות. יחס אישי מובטח, כך גם תרגול מותאם עם המורים גם מהבית. תשכחו מכל השיטות המיושנות של לימוד שפות המתמקדות בדקדוק ובחוקי שפה מייגעים. ב”ניו סקול” תפתחו מיומנויות דיבור על ידי שימוש מעשי במילים ובמשפטים פופולריים שתשתמשו בהם במהלך הקורס ובסיומו. אם אתם תוהים איפה כדאי ללמוד צרפתית, הגעתם למקום הנכון.

שיטת לימוד צרפתית קלה ומותאמת לכולם

לימוד שפה מעשיר את יכולת התקשורת שלכם בעולם. אתם לא חייבים שתהיה לכם קליטה פנומנלית בשפות כי שיטת הלימוד בבית הספר לשפות “ניו סקול” מנגישה לכם הכל, כך שכולם יכולים לבחור לדבר בצרפתית בלי לחשוש מקושי או ממכשול. המטרה היא לעשות סימולציות של שיחות היומיום ולהכין את התלמידים לסיטואציות שלאחר השתתפות בקורס צרפתית. המדריכים המומחים של “ניו סקול” מכירים את כל השטיקים שצריך להכיר כדי להשריש במוח שלכם את מיומנויות השיח והדיבור בצרפתית – מילים, משפטים, ביטויים, תקשורת מלאה בצרפתית – כל זאת בלי לקרוע את הכיס. זה הזמן שלכם לקפוץ על המציאה, לחלום בצרפתית, לחשוב בצרפתית ולהגשים את החלום הצרפתי – בואו להתחדש בשפה חדשה, יפה ומרגשת.

גם לך יש זיכרון לשפות, ב”ניו סקול” אנחנו יודעים איך להפעיל אותו.

אולי יעניין אותך גם

טיפים ללימוד ערבית מדוברת

אותיות ניקוד בערבית – המדריך המלא

לימוד השפה הערבית, עם הקסם והייחודיות שלה, מציע חוויה מרתקת ללומדים. אחד היסודות החשובים ביותר בלימוד ערבית הוא הבנת התנועות וסימני הניקוד, המשחקים תפקיד מרכזי…

שתפו עם חברים

שתפו עם חברים

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו >>>

טיל