איך משלבים טכניקות זיכרון ושכחה בלימודי שפות?
רון פאר, מייסד ניו סקול וערן כץ, שיאן גינס בזיכרון בראיון על הנושא
צפו בראיון שישאיר אתכם עם תובנות חשובות >>>
מתוך: פותחים יום ברשת.
חוויתם טראומה בלימודי אנגלית או בקורסי ערבית וצרפתית בתיכון? אולי אתם אפילו לא מודעים לכך באופן ישיר. שלא להזכיר את את הרמה המדוברת באנגלית והשפות האחרות, שכן לרוב בוגרי התיכונים בישראל אינם יכולים לשלוט בשפות שאותן למדו כמעט בכלל.
מאחר ששיטות הלימוד הן מיושנות וברוב בתי הספר אין יכולת ממשית לתת יחס אישי לתלמידים, רבים פשוט מתפספסים בלימוד האנגלית או השפות האחרות. יחד עם זאת, ככל שסביבת הלימוד תהיה אינטימית ומותאמת אישית יותר לתלמידים, כך ההצלחה בפיתוח המיומנויות תגדל (דיבור, הבנה, כתיבה וקריאה).
בניו סקול אנחנו עורכים מבדק זיכרון וסגנונות לימוד כדי להבין איך כל תלמיד צריך ללמוד אנגלית. בין אם ברמת מתחילים או מתקדמים – לכל אחד מאיתנו יש תפיסה שונה ולכן התרגול צריך להיות מותאם לסוג הקלט של התלמיד.