קורס ללימוד רוסית

לא משנה מה הסיבה שהביאה אתכם ללמוד רוסית – בניו סקול תוכלו למצוא את מסלול הלימוד המתאים ביותר עבורכם.

בקורס רוסית של ניו סקול תלמדו את השפה בכיתה ובערבי התרגול שלנו בדגש על פיתוח יכולות הדיבור, תוך שימוש בתוכן מותאם אישית ורלוונטי אליכם, כאשר חוקי השפה נלמדים בצורה טבעית דרך הדיבור והתרגול. 

שליטה בשפה נוספת היא יתרון עצום עבורכם, ויכולת שפותחת עבורכם עולמות חדשים והזדמנויות חדשות. אבל מה מיוחד בשפה הרוסית? ולמה כדאי גם לכם להכיר את השפה?

השפה הרוסית – שפה נפוצה בישראל ובעולם 

השפה הרוסית אשר נמנית על משפחת השפות הסלביות, היא למעשה השפה הרשמית ברוסיה, אך גם במדינות נוספות ברחבי אירופה. כיום נמנים כ-300 מיליון דוברי רוסית כשפת אם ברחבי העולם! בישראל לבדה חיים כיום יותר ממיליון דוברי רוסית, זאת בשל העליות הרבות מברית המועצות לשעבר, בראשית שנות ה-90 של המאה הקודמת.

למרות תפוצתה הרחבה של השפה הרוסית אשר הפכה אותה לאחת מהשפות הנפוצות בישראל, רבים נמנעים מלימוד רוסית בשל היותה שפה מורכבת הכוללת מספר ניבים רחב במיוחד וכללי דקדוק נוקשים – דבר ההופך אותה לשפה שקשה מאד ללמוד באופן עצמאי לעומת שפות אחרות.

החדשות הטובות הן – כשעובדים נכון ועם הדרכה נכונה, ניתן ללמוד את השפה גם בצורה מהנה ואפקטיבית.

איך לעשות את זה נכון? בהמשך הכתבה >>

 

קורס ללימודי רוסית – מאיפה מתחילים?

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, חשוב תחילה להבין את המטרה שלשמה אתם מחפשים קורס ללימוד רוסית. הקפידו להבדיל בין קורסים ברוסית למתחילים או למתקדמים, קורסים ללימוד רוסית טכנית (במידה ואתם מעוניינים ללמוד חומר טכני בשפה הרוסית) או קורס ללימוד רוסית עסקית (במידה ואתם מעוניינים לבנות מערכות עסקיות עם השוק הרוסי).

חשוב לזכור כי במידה ואין בידכם הבנה בסיסית של השפה הרוסית, תדרשו כמובן להתחיל בקורס מתחילים, בו תכירו את אוצר המילים של השפה ואת חוקי הדקדוק שלה לפני שתתקדמו לקורס ללימוד רוסית עסקית או בכל רובד אחר של השפה. גם במידה ותהיו מקצועיים ורשמיים מאד, פנייה לקולגות בשפה נמוכה או לא מכובדת עלולה להזיק יותר מאשר להועיל לכם.

הקפידו תחילה לאפיין את רמת הרוסית שלכם ובקשו מפגש התאמה על מנת לבחון את רמת השפה שלכם ברוסית לפני ההרשמה לקורס. כיום, תוכלו למצוא מפגש מקצועי שכזה בכל בית ספר מקצועי לשפות ומומלץ לבדוק אפשרות זו.

נקודות להצלחה בקורס ללימוד רוסית

חשוב לזכור כי למידת שפה לעולם אינה נגמרת בכיתה וכי עליכם לתרגל את השפה במהלך היומיום ולהרחיב את הלימוד גם אל מקורות התרבות הרוסיים. ניתן לעשות זאת בצורה מהנה דרך תכנים בתחומים שמעניינים אתכם. זה יכול להיות דרך סרטים, ספרים, תכניות טלוויזיה או עיתונים בשפה הרוסית.

לשמחתכם, כיום ניתן למצוא גם בישראל מספר ערוצים המשדרים בשפה הרוסית ומומלץ להקשות על עצמכם בתחילה ולהתנסות בצפייה בערוצים אלו ואף בקריאת ספר או עיתונים בשפה הרוסית. 

זכרו תמיד כי כל שפה באשר היא כלי דינאמי המשתנה עם הזמן והתרבות, לכן, מלבד לימוד השפה הבסיסי חשוב גם להתעדכן בשינויים בשפה בהתאם לרוח התקופה ולנישה בה תפגשו דוברי רוסית.

קורס רוסית – לימודים בקבוצה או במסלול פרטי

חשוב לבחור קורס שתואם את הרמה שלכם והצרכים שלכם, כאשר לחלקנו יתאים יותר קורס פרטי וממוקד ולחלקינו יתאים דווקא קורס קבוצתי שכולל הרבה אינטראקציות עם תלמידים נוספים.

בניו סקול אנחנו מלמדים רוסית בכ-4 רמות שונות, החל מרמת מתחילים ועד לרמת מתקדמים. ניתן לבחור במסלולים פרטיים, קבוצתיים או משולבים ובנוסף ניתן לבחור במסלול אונליין קבוצתי או פרטי.

מה המסלול המומלץ ביותר? ההתאמה היא גמישה ומשתנה בהתאם למאפיינים האישיים שלכם, למטרות ולצרכים שלכם. כל תלמיד שמגיע לניו סקול עובר בהתחלה מבדק קצר שעוזר לנו להתאים עבורו את המסלול האידאלי.

קורסי השפות שלנו מועברים בצורה חוויתית וזכירה וכוללים השתתפות בערבי חילופי שפות הנערכים בברים ובתי קפה ברחבי תל אביב. המפגשים הם הזדמנות מעולה לתרגל את הדיבור בשפה גם אחרי השיעורים ומהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מקורסי השפות שלנו. 

רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס?
השאירו שם וטלפון בתחתית העמוד – ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם 🙂

אולי יעניין אותך גם

טיפים ללימוד ערבית מדוברת

אותיות ניקוד בערבית – המדריך המלא

לימוד השפה הערבית, עם הקסם והייחודיות שלה, מציע חוויה מרתקת ללומדים. אחד היסודות החשובים ביותר בלימוד ערבית הוא הבנת התנועות וסימני הניקוד, המשחקים תפקיד מרכזי…

שתפו עם חברים

שתפו עם חברים

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו >>>

טיל