קורס שפות ספרדית

המסיבות של ברצלונה, האוכל הארגנטינאי או המוזיקה הקובנית. אם אתם מחפשים ליהנות – כדאי שתשלטו גם אתם בשפה השלישית המדוברת ביותר בעולם!

השפה הספרדית היא שפה חובקת עולם המגיעה עם תרבות עשירה ממגוון מדינות. היא תמיד נשמעת מלאה ברומנטיקה ותשוקה. לספרדית צליל נעים שהופך אותה לשפה פופולרית שרבים רוצים ללמוד.

אם תמיד חלמתם גם אתם ללמוד ספרדית – היום הלימוד נגיש מתמיד. בניו סקול אנחנו מלמדים קורס ספרדית מדוברת בשיטה ייחודית המאפשרת לתלמידים שלנו לשלוט בשפה תוך זמן קצר. הלימוד בניו סקול נעשה בדגש על פיתוח יכולות הדיבור בדרך חווייתית וזכירה ותוך שימוש בטכניקות זיכרון ושימוש בדמיון.

קורס ספרדית בניוסקולמומלץ לקחת קורס ספרדית מדוברת לפני הטיול הגדול

ספרדית ניתן ללמוד בכל גיל 

מתכננים את הטיול הגדול בדרום אמריקה? אחרי קורס ספרדית תוכלו לטוס לנחות ביבשת כשאתם כבר מרגישים יותר כמו המקומיים ופחות כמו הגרינגוס שלא מבינים מילה בספרדית.

עומדים לקראת לימודים? לא משנה אם אתם מתעניינים בתחומים כמו עיצוב ואומנות או רפואה ומדעים – לימודים בספרד או קולומביה יכולים להיות אפשרות מצוינת עבורכם. כך תוכלו להתמקצע בתחום שתמיד חלמתם במוסדות המובילים בעולם. ואין ספק שחוץ מלימודים תרוויחו גם חוויה לכל החיים.

מחפשים להתפתח מקצועית? ספרדית היא אחת השפות הנפוצות בעולם. אם אתם בעלי עסקים, הספרדית תוכל לעזור לכם להתרחב לכמות גדולה יותר של קהלים ולקוחות. אם אתם שכירים, ידיעת השפה תעניק לכם יתרון משמעותי על פני עובדים אחרים שאינם דוברים את השפה.

איך מתחילים ללמוד ספרדית?

רוצים לדבר בשפה ולא יודעים מאיפה להתחיל? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך המאגד 7 ללימוד ספרדית טיפים משיאן גינס בזיכרון. בניו סקול פיתחנו שיטת לימוד ייחודית ביחד עם מומחה הזיכרון ערן כץ. השיטה מאפשרת לתלמידים ללמוד את השפה בדרך מהירה וחווייתית, בזכות שימוש בתכנים מעניינים ורלוונטיים תוך שילוב של טכניקות זיכרון ושימוש בדמיון.

לפני שנרשמים לקורס ספרדית מדוברת כזה או אחר, כדאי לכם להציב יעדים ברורים על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה החכמה עבורכם.

אם אתם רוצים לשלוט בדיבור בשפה, חשוב לבחור בקורס ספרדית המאפשר לתרגל את הדיבור באופן מעשי ולא רק לשנן מילים מספרי לימוד או אפליקציות. 

בניו סקול ניתן ללמוד בקורס ספרדית במגוון רמות – החל מרמת מתחילים ועד למתקדמים, בקורס קבוצתי או פרטני. בית הספר ממוקם בסמוך לעזריאלי ולרכבת השלום. אם אתם גרים רחוק או נמצאים בשגרה עמוסה, תוכלו לבחור גם בלימוד קורס ספרדית אונליין מהבית במתכונת של שיעורים פרטיים או קבוצתיים. המסלול האידיאלי עבורכם יותאם לכם לאחר פגישת ייעוץ הכוללת מבדק זיכרון וסגנונות לימוד

אז קדימה אמיגוס, למה אתם מחכים?

לקביעת פגישת ייעוץ ניתן להשאיר פרטים בתחתית העמוד >>

 

אולי יעניין אותך גם

טיפים ללימוד ערבית מדוברת

אותיות ניקוד בערבית – המדריך המלא

לימוד השפה הערבית, עם הקסם והייחודיות שלה, מציע חוויה מרתקת ללומדים. אחד היסודות החשובים ביותר בלימוד ערבית הוא הבנת התנועות וסימני הניקוד, המשחקים תפקיד מרכזי…

שתפו עם חברים

שתפו עם חברים

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו >>>

טיל