fbpx
פיל
LOGO1

קורס אנגלית מדוברת

15-90 שעות לימוד אקדמיות

קורס אנגלית של ניו סקול

בניו סקול, הצעת הלימוד עבור קורסי אנגלית מותאמת אישית לרצונות וצרכים המגוונים של כל תלמיד, עם אפשרויות ללמוד באופן פרטני, זוגי, קבוצתי או בשילוב הפורמטים. פתרון זה מאפשר לכל אחד למצוא את הדרך האידיאלית להתקדם בשפה, תוך שמירה על גמישות והתאמה לצורך האישי. מטרתנו היא להבטיח חווית למידה איכותית ואפקטיבית באנגלית, המותאמת ליכולות ולמטרות של כל תלמיד, ליווי אישי עם תמיכה מקצועית בכל שלב. אנו מחויבים לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר בלימוד האנגלית, בדרך המתאימה לך ביותר.

מה תלמידים מספרים? לחצו לצפייה

לימוד פרונטלי: פגוש מורים ותלמידים פנים אל פנים.

לימוד אונליין: חוויה מתקדמת, נגישה מכל מקום.

שילוב לימודים: התאמה אישית לצרכי התלמיד.

גמישות מקסימלית: ללמוד כיצד ומתי שנוח.

השתבצות נוחה בשיעורי אנגלית מדוברת

ערן כץ שיאן גינס בזכרון

ערן כץ

שיאן גינס בזיכרון, סופר ומרצה

פיל

ערן כץ הוא שיאן גינס בזיכרון וכן סופר ומרצה בינלאומי בתחום הזיכרון ותרגילי כוח המוח. יחד איתו פיתחנו את שיטת ®MemoReach ללימודי שפות הבלעדית לניו סקול.

ספריו של ערן התפרסמו בכל העולם והפכו לרבי מכר. הם תורגמו לעשרות שפות ויצקו תוכן חדש וייחודי לעולם לימודי השפות בפרט ומיומנויות הזיכרון בכלל. אז ככה שאתם בידיים טובות!

הרעיון המרכזי מאחורי הגישה שלנו הוא ללמוד את ה”נהיגה” במקום “הנדסת הרכב” של השפה. כלומר ללמוד לדבר באנגלית ושפות נוספות במקום את הבלשנות של השפה. וכדי להצליח בכך, אנחנו משתמשים בעוגני זיכרון אפקטיביים.

יאיר בורנשטיין
יאיר בורנשטייןקורס איטלקית
קרא עוד
"בניו סקול מלמדים אותך לחשוב אחרת, זה לא כמו בית ספר רגיל. הלימודים בניו סקול הם בצורה שונה והיה לי מאוד כיף ללמוד ככה. זו גם הסיבה שהמשכתי לקורס שני ועכשיו לקורס שלישי. הלמידה חווייתית וממש נוח ללמוד בצורה הזאת."
טל רזניק
טל רזניקקורס אנגלית
קרא עוד
"הייתה חוויה כיפית והרגשתי את השיפור תוך כדי השיעורים. זה קרה בעיקר בזכות העיסוק בנושאים רלוונטיים והאווירה הנעימה שהייתה עם האנשים. הרגשתי שאני מגיע למפגש חברתי שאני פשוט מדבר בו אנגלית ואני פחות מתבייש - שזו הייתה המטרה שלי."
נירה ירון
נירה ירוןקורס ספרדית
קרא עוד
"אני מרגישה שבית הספר הוא לא סתם עסק, אלא שבאמת יש אהבה לזה, באמת אוהבים את התלמידים והאנשים במקום."
שחר פרץ
שחר פרץקורס גרמנית
קרא עוד
"אנחנו קבוצה קטנה בקורס וללא ספק יש יחס אישי. שיטת הלימוד ממש טובה, אנחנו מקבלים תרגילים מעניינים, רלוונטיים ויעילים - לא משהו שסתם נשכח אחרי שנייה."
רותם שמחה
רותם שמחהקורס ערבית
קרא עוד
״משיעור לשיעור הרגשתי שיפור משמעותי, האפליקציה עם התרגילים והתכנים ממש חיזקה את הלימוד וגם עכשיו אחרי שנגמר הקורס אנחנו עוד מדברים ומתאמנים שם״​
אור מזרחי
אור מזרחיקורס ספרדית
קרא עוד
״הגעתי לניו סקול ללמוד ספרדית ומצאתי בית חם ומשפחתי – אנשי צוות אדיבים, שירות אישי ברמה גבוהה וגם המחירים של הקורסים נוחים ומשתלמים, ממליצה בחום!״
אלון אביב
אלון אביבקורס ערבית
קרא עוד
״…זה היה פלוס גדול שניו סקול במרכז תל אביב. במהלך השיעורים נוצרו חברויות בין התלמידים ואחרי השיעורים היינו יוצאים כל החבר׳ה לבירה ומתאמנים על הערבית״
ירדנה קירשנבאום
ירדנה קירשנבאוםקורס איטלקית
קרא עוד
״ממש רציתי לפני החופשה באיטליה לדעת לדבר עם מקומיים. חששתי שלא אצליח להגיע לזה בשלושה חודשים, אבל בעזרת המורה והרבה אימון, החופשה שלי הייתה מעבר למה שדמיינתי״​
הקודם
הבא
בין לקוחותינו

ערן כץ אמנם עורך סדנאות זיכרון כבר למעלה מ-20 שנה, אבל בניו סקול הכל התחיל בקיץ 2013, כאשר רצינו ללמוד קורס ערבית ואנגלית עסקית לצרכים מקצועיים. בהתחלה, ניסינו כמובן ללמוד באינטרנט ודרך אפליקציות, אבל הרגשנו אבודים בעומס המידע, חוסר הסדר וחוסר היכולת לתרגל את השפה באופן פרקטי כדי לפתח את יכולות הדיבור.

אז החלטנו לנסות קורס אנגלית או ערבית בבית ספר לשפות, אבל נבהלנו מהמחירים הגבוהים, מהצורך להתחייב לזמן ארוך, העבודה לבד מול מחשב, מחוסר הגמישות בזמנים והעדר יחס אישי או תכנים שמותאמים לצרכי הסטודנט.

הגענו למסקנה שחייבת להיות דרך אחרת ללמוד – דרך אשר תואמת את המציאות של ימינו. אז הרכבנו בעצמנו שיעורים לחברים עם מטרות משותפות, אבל הבנו שזה מייקר את העלות כשאין מספיק נרשמים. תוסיפו על זה בעיות עם כיתות פנויות בשעות המבוקשות, מורים לא מקצועיים, שיעורים מפוזרים בלי דרך הגיונית או שיטתית ו… ככה נולדה ניו-סקול ושיתוף הפעולה עם ערן כץ.

ההבנה של הצרכים של הסטודנטים, הרצון להנגיש שיטה חדשנית, פרקטית, שבאמת עובדת, עם מורים איכותיים, אכפתיים ומוכשרים – כל אלה מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם וכבר עם אלפי בוגרים מרוצים. לימודי ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית וגם קורס איטלקית – לא משנה איזו שפה תרצו לרכוש – יש לנו שיטה. והיא עובדת.

כן, גם לך יש זיכרון לשפות – אנחנו יודעים איך להגיע אליו.

הכל בזכות שיטת MemoReach שפותחה באופן בלעדי על ידי ניו סקול וערן כץ!
השיטה מבוססת עשרות מחקרים ושיאן גינס אחד, מומחה הזיכרון הבינלאומי ערן כץ שכבר הוכיח שכל אחד יכול לשפר את היכולת ללמוד שפה ולזכור אוצר מילים , בכל גיל ובכל מצב.

הדרך המהנה ללמוד קורס אנגלית או שפה אחרת
לא, אנחנו לא מדברים בשפה החדשה מהשיעור הראשון. ביחד נעבור בהדרגה משפת האם – עברית לשפה החדשה, באווירה נינוחה קלילה וכיפית. אולי אפילו ניסית בעבר ללמוד אנגלית או קורסי שפות זרות והתייאשת? אז עכשיו אפשר להבין מה מגביל אותנו בלימוד שפה, להתגבר על הפחדים והמבוכה ואפילו להינות מהלימוד עצמו!

בזמן קצר, לטווח ארוך
קורסי שפות יכולים להיות כייפיים, מעניינים וזכירים. אצלנו בניו סקול רכישת השפה החדשה מתרחשת בסביבה של אנשים כמוכם, עם מורים מוכשרים שהודרכו על ידי המנהל המקצועי – ערן כץ ודרך שיטה ייחודית ובלעדית: “MemoReach” שמאגדת בתוכה מסקנות ממחקרים בתחומי הבלשנות, החינוך, מדעי המוח, ההתנהגות והחברה. ולא פחות חשוב >>> לימודי שפה כבר לא כרוכים בהוצאה כספית גבוהה.

0 +

מסלולי שפות במגוון רמות

0 +

תלמידים ובוגרים

% 0

עולים לרמה הבאה

0 +

חברות ולקוחות עסקיים

0 +

צוות המומחים של ניו סקול

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו

×
×

עגלת קניות

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו

Open chat
1
מוזמנים לכתוב לנו כל שאלה! :)
דילוג לתוכן