על מנת להגיע לרמת שיחה בסיסית בכל שפה, צריך להכיר את 1000 המילים הפופולריות ביותר. לאחר שליטה בדיבור במילים אלו תוכלו לנהל שיחה בסיסית עם דוברי השפה. בהנחה שתלמדו איך להשתמש כל יום ב-10 מילים חדשות, תוכלו להגיע לרמה בסיסית תוך 3 חודשים.

מאחר שכולנו למדנו אנגלית בשלב כזה או אחר בחיינו, ישנן יותר רמות בקורסי האנגלית של ניו סקול. כמו כן חומרי הלימוד נשענים על המוטיבציה שלכם. רוב האנשים רוצים ללמוד אנגלית כי זה נחוץ מאוד בחיי היומיום ומצופה מהם בחברה הישראלית. הבעיה היא שהם נהנים פחות מהתהליך של הלימוד, בשונה מהשפות האחרות (כמו איטלקית או צרפתית) שכן הם רואים זאת כחובה ולא כתחביב לפנאי. לכן הדגש בקורסי האנגלית בניו סקול הוא על סימולציות של פרקטיקה יומיומית – מהחיים המקצועיים והאישיים שלכם. לעומת זאת, קורסי השפות האחרות (ספרדית, רוסית וכן הלאה) משלבים בעיקר תרגילי לימוד עם בנק משימות מובנה מראש.

בשנת 2017 השקנו את שיתוף הפעולה עם ערן כץ, מתוך מטרה להקל על התלמידים בתהליך ולעזור להם לזכור את השפות בצורה יותר אפקטיבית.

תלמידים רבים לשפות מעידים על כך שאינם יכולים לשלוף את המילים החדשות שלמדו – תוך כדי שיחה. לכן פיתחנו את שיטת MemoReach ללימוד שפות. מדובר בשיטה שכוללת את הטכניקות המפורסמות של ערן בתוך מערכי הלימוד, יחד עם המסקנות החשובות מהמחקרים הכי ידועים שנערכו בתחום לימוד השפות (פסיכולוגיה, בלשנות, מדעי המוח וכיו״ב).

המחיר הממוצע נע בין 40-80 ש״ח לשעת לימוד אקדמית עם מורה (בקורס פרטי או קבוצתי). מחיר של קורס אנגלית מדוברת או מקצועית, או בעצם כל שפה בניו סקול – נקבע על 4 פרמטרים:
א. הרמה שאיתה מגיע התלמיד.
ב. הרמה שהתלמיד שואף להגיע אליה.
ג. העדפות סגנון הלמידה (למשל קורס בקבוצה או בשיעורים פרטיים).
ד. תוצאות מבדק הזיכרון (לינק לעמוד מבדק) שייקבע את התחזית הממוצעת של משך זמן הלימוד.

בכל מקרה, המחיר הנ״ל כולל גם את הגישה לחומרי ניו סקול באפליקציית תרגול ייעודית עם טריוויה ומשחקי זיכרון, חומרי לימוד, שיחות וואטסאפ (טקסט והקלטות) עם המורה מעבר לשיעורים, סמינר אינטרנטי של ערן כץ – שיאן גינס בזיכרון וכן מפגשי תרגול של קהילת ניו סקול (ערבי חילופי שפות).

בהחלט. כלל קורסי האנגלית והשפות האחרות מתקיימים גם באונליין – עם מורה פרטי או בקבוצה. זאת, דרך תוכנות זום או וואטסאפ, על פי העדפת התלמיד. כלל החומרים, המערכים והשיעורים מועברים בדיוק באותה תצורה, אם כי באופן מקוון.

שימו לב! התשובה כוללת שבירה של שני מיתוסים עיקריים:

א. אין דבר כזה זיכרון לא טוב, אלא זיכרון שאינו מאומן דיו. כל בני האדם מתוכנתים לזכור שפות. הבעיה היא בעיקר חסמים פסיכולוגיים ומקלות בגלגל שאנו שמים לעצמנו. לכן התרגול בניו סקול נשען במידה רבה על השיטה שפותחה עם ערן כץ – הן מבחינת מערכי השיעור והן התרגול בבית.

ב. אין שפה קלה יותר או קשה יותר לזכירה באופן אובייקטיבי. הקושי או הקלות נשענים על מידל העניין שלכם. הריכוז והזיכרון באים מתוך מידת העניין שלכם בלימוד. ואתם הכי טובים במה שאתם נהנים לעשות. אם כן, מומלץ לבחור את קורס האנגלית או השפה שאתם הכי אוהבים ורוצים ללמוד.