18 פודקאסטים מומלצים לשיפור האנגלית!

פודקאסטים | פודקאסטים באנגלית | לשפר את האנגלית | אנגלית עסקית | פיתוח אישי | שיווק | היסטוריה | הומור

רוצים לשפר את האנגלית לצורך עבודה, ללימודים או באופן כללי – לחיים?

מסתבר שיש דרך מעולה שתעזור לכם להשתפר בשפה וגם ליהנות מהדרך וללמוד דבר או שניים חדשים!

אם כבר יש לכם בסיס טוב באנגלית, האזנה לפודקאסטים היא דרך מעולה להרחיב את אוצר המילים, לשפר את ההבנה ובכלל להתרגל לשמוע את השפה.

כל מה שתצטרכו הוא מחשב / טלפון וזוג אוזניות טובות!

בשנים האחרונות לא מפסיקים לצוץ עוד ועוד פודקסטים חדשים במגוון עולמות. אז איך בוחרים מתוך כל מגוון הפודקסטים??

בשביל לעזור לכם לצאת לדרך ולחסוך את זמן החיפוש אספנו כאן עבורכם את רשימת הפודקאסטים המומלצים שלנו שיעזרו לכם להשתפר באנגלית. 

הפודקאסטים מחולקים לקטגוריות כדי שתוכלו להאזין לתכנים שמעניינים אתכם >>

פודקסטים באנגלית התפתחות אישית

פודקאסטים באנגלית / פסיכולוגיה והתפתחות אישית

1. The One You Feed

פודקאסט המארח סופרים, פסיכולוגים, מובילי דעה, נציגי ציבור ואחרים לשיחות על האופן שבו הם מנהלים חיים מספקים. מנחה הפודקאסט ואורחיו נותנים למאזינים עצות מעשיות וכלים שהם יכולים ליישם בחיי היום יום כדי לחוות פחות סבל ולהרגיש יותר שמחה.

2. Life Kit

צריכים קצת הכוונה או זריקת מוטיבציה? בפודקאסט הבא תקבלו עצות במגוון נושאים כמו איך למצוא מנטור, לעזוב עבודה טובה או לישון מספיק בלילה. המומחים המתארחים פועלים מתוך אמונה ש”כולם צריכים קצת עזרה בהיותם אנושיים”.

3. Tiny Leaps, Big Changes

פודקאסט העוסק כולו בחיוביות והגשמת חלומות. מנחה הפודקאסט Gregg Clunis מאמין שהדרך להשיג שינויים משמעותיים היא דרך קפיצות קטנות. זה דורש סבלנות אבל גרג מציע טכניקות פרקטיות שאתם יכולים ליישם בחייכם תוך שמירה על מוטיבציה גבוהה.

4. The Habit Coach with Ashdin Doctor

מנחה הפודקאסט Ashdin Doctor מאמין ש”חיים מדהימים מתחילים בהרגלים מדהימים”, ולכן הוא שואף לעזור לאנשים לפתח הרגלים שמתואמים עם התשוקות והמטרות שלהם. הפודקאסט בנוי כך שכל פרק קצר – בדרך כלל פחות מ- 5 דקות. למרות שהפרקים קצרים ותמציתיים, הם עדיין מלאים בתובנות מועילות על איך לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר.

5. The Happiness Lab with Dr. Laurie Santos

גם אתם מאמינים שיותר כסף, עבודה חדשה או חופשות אינסטגרמיות יעשו אתכם מאושרים יותר? כנראה שאתם טועים. בפודקאסט “מעבדת האושר”, ד”ר לורי סנטוס מאוניברסיטת ייל, תקח אתכם דרך המחקרים המדעיים האחרונים ותשתף כמה סיפורים מפתיעים ומעוררי השראה שעשויים לשנות לנצח את הדרך שבה אתם חושבים על אושר!

פודקסטים באנגלית יזמות

פודקאסטים באנגלית / עסקים ויזמות

1. Marketing School

ניל פאטל ואריק סיו מסוכנות השיווק Single Grain מתמודדים עם נושאים שיווקיים שונים. כל פרק נמשך בערך שש דקות או פחות. זו דרך מצוינת להישאר על הדופק של טרנדים שונים. בנוסף, המידע שנלמד מהווה התחלה מצוינת לשיחה.

2. The Art of Charm

פודקאסט המתמקד בהיבטים של תקשורת עם עמיתים ולקוחות ונוגע בשאלות כמו – מדוע פגיעות מובילה לחיבור? מה הכי חשוב בשיחה קשה? ואומנות שפת הגוף.

3. The Goal Digger Podcast

הפודקאסט נועד לתת ליזמים טיפים לפרודוקטיביות, אסטרטגיות שיווק ותובנות מעוררות השראה. מתאים למי שמחפש לייצר ולהשיג את המטרות האישיות, המקצועיות והעסקיות שלו.

4. Planet Money
פודקאסט כלכלי מהמוכרים בעולם, מבית NPR, שמתמקד בכל פעם בסיפור מעניין אחר הקשור לכלכלה. עוזר להבין את הכלכלה הגלובלית המשתנה במהירות.

פודקסטים באנגלית הסטוריה

פודקאסטים באנגלית / היסטוריה

1. You’re Dead to Me

מוכר כפודקאסט “עבור אנשים שלא אוהבים היסטוריה”. מוסיף כיף ועניין לתקופות שהתעלמו מהן אך יעוררו את סקרנותכם. בכל פרק מתארח קומיקאי ומומחה הדנים בנושאים שונים, החל מההיסטוריה של האגדות (לא תראו את בת הים הקטנה באותו אופן) ועד איך הוויקטוריאנים חגגו את חג המולד. 

2. Dan Carlin’s Hardcore History

ב-“Hardcore History” העיתונאי והשדרן דן קרלין לוקח את צורת החשיבה הלא שגרתית שלו, ומיישם אותה על העבר. האם אלכסנדר הגדול היה אדם רע כמו אדולף היטלר? האם הציוויליזציה המודרנית שלנו תיפול אי פעם כמו תרבויות מתקופות קודמות? זו לא היסטוריה אקדמית (וקרלין לא היסטוריון) אבל השילוב הייחודי של הפודקאסט עם דרמה גבוהה, קריינות מופתית וטוויסטים מפתיעים הופכים אותו לפופולרי בקרב מיליוני מאזינים.

3. 1001 Heros, Legends, History and Mysteries

כשההיסטוריה מתעוררת לחיים! פודקאסט שבועי בהנחיית Jon Hagadorn המכסה מגוון רחב של אירועים היסטוריים, אנשים, מקומות, אגדות ותעלומות.

4. Lore

פודקאסט עטור פרסים על סיפורים מפחידים מהחיים האמיתיים. הפודקסט חושף את הצד האפל יותר של ההיסטוריה. לפעמים האמת מפחידה יותר מכל סיפור דמיוני. כל פרק בוחן סיפור היסטורי אפל באור מודרני.

5. The History of English Podcast

השפה האנגלית נחשבת כשפה הפופולרית בעולם. למרות שכשפת אם היא לא הראשונה בכמות הדוברים, הרי שאנשים הדוברים שפת שונות יתקשרו ביניהם לרוב באנגלית. הפודקסט מציג היסטוריה כרונולוגית של השפה האנגלית שנבחנת מבעד לעדשת האירועים ההיסטוריים שעיצבו את התפתחותה והתפשטותה אל העולם כולו.

פודקסטים באנגלית הומור

פודקאסטים באנגלית / הומור

The Bugle .1

תוכנית חדשות סאטירית בינלאומית המכסה אירועים אקטואליים גדולים וקטנים כאחד. במקור הנחה אותה הקומיקאי הידוע ג’ון אוליבר וכיום מארח אותה אנדי זלצמן.

2. Doug Loves Movies

הקומיקאי דאג בנסון מזמין את חבריו לשבת ולדון בדבר האהוב עליו: סרטים!

Comedy Bang Bang .3 

פודקאסט שבועי עם סקוט אוקרמן המארח את הקומיקאים המצחיקים ביותר של ימינו.

4. 2 Dope Queens

המנחות פיבי רובינסון וג’סיקה ויליאמס מארחות חברים ואומרות את כל מה שהן חושבות על סקס, גזע, ניו יורק וכו’.

קורס אנגלית בניוסקול

קורס אנגלית במסלול מותאם אישית בניו סקול

מחפשים מסגרת לשיפור האנגלית? רוצים לשפר את שטף הדיבור? להתבטא בביטחון?

בניו סקול אנחנו מציעים לימודי אנגלית במגוון רמות ומסלולים – החל מקורס אנגלית למתחילים ועד לאנגלית עסקית שוטפת.

ניתן ללמוד בקורס אנגלית אונליין או במתחם שלנו בתל אביב – סמוך לעזריאלי ורכבת השלום.

הלימודים מועברים בקבוצות קטנות או אחד על אחד בשיטה פרקטית וחוויתית שתעזור לכם לצבור ביטחון בדיבור בשפה!

תהליך ההתאמה אצלנו כולל מבדק רמה בשפה ומבדק סגנון לימוד – ולאחריהם שיחת ייעוץ בה תקבלו המלצה על המסלול המתאים לכם 🙂

לפרטים על מבדק – ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם!

 

אולי יעניין אותך גם

טיפים ללימוד ערבית מדוברת

אותיות ניקוד בערבית – המדריך המלא

לימוד השפה הערבית, עם הקסם והייחודיות שלה, מציע חוויה מרתקת ללומדים. אחד היסודות החשובים ביותר בלימוד ערבית הוא הבנת התנועות וסימני הניקוד, המשחקים תפקיד מרכזי…

שתפו עם חברים

שתפו עם חברים

לכל אחד יש זיכרון לשפות, בואו לראות איך להגיע אליו >>>

טיל